ЦСКА-Левски с 1 300 000 пред телевизорите

Публикувано на: 18.11.2013 11:54

Автор: Проспорт.бг

©femalefirst.co.uk
Поредното дерби между ЦСКА и Левски през този сезон продължи близо 3 часа в ефира на TV7 и е достигнал близо милион и триста хиляди зрители пред екраните. В периода на излъчване на мача TV7 регистрира рекордна гледаемост, отбелязвайки близо 40% пазарен дял и близо 10 рейтинг (All 4+). 
 
Данните са рекордни за телевизията от създаването й – съответно рейтинг и дял на предаване в слота 15.00-17.00. В пиковите минути на мача телевизията отбелязва близо 45% пазарен дял (All 4+). Без изненада мачът отбелязва още по-висока гледаемост в младата аудитория, където в пиковете TV7 отбелязва над 47% (All 18-34). Висока гледаемост регистрират и студиата преди и след прякото предаване на срещата, които отбелязаха съответно близо 13% и близо 21% пазарен дял (All 4+).
 
Стабилни резултати отбелязаха мачовете по NEWS7. Петъчният двубой от Купата на България Славия-Локомотив София отбеляза пазарен дял близо 7%, а неделните Ботев-Черно море и Берое-Лудогорец - пазарен дял над 5% (All 4+).
 
Цитирани са данни на GARB, пише в съобщение до медиите ПР мениджърът на TV7 Гергана Георгиева.

Въпрос: Ако приемем хипотетично, че половината от упоменатите 1 300 000 зрители са били от ЦСКА и са пуснали по един SMS за 1 лев, колко пари само в този ден щеше да събере кампанията на "ЦСКА завинаги" за материалната база?